- Home
- /
- មណ្ឌលព័ត៌មាន
- /
- សន្និបាតអប់រំ
- /
- Page 5
សន្និបាតអប់រំ

កំណែទម្រង់ឧត្ដមសិក្សានៅកម្ពុជា
គោលនយោបាយកំណែទម្រង់ ១០ ចំណុច ត្រូវបានស្នើ ឡើងដោយផ្អែកលើបទពិសោធន៍ល្អៗក្នុងតំបន់ ដើម្បី ការរួមចំណែករបស់ឧត្តមសិក្សាក្នុងការអភិវឌ្ឍប្រទេសជាតិ ការត្រៀមខ្លួនក្នុងដំណើរការសមារហណកម្មអាស៊ាន...

កំណែទម្រង់ការប្រឡងសញ្ញាបត្រមធ្យមសិក្សា
ក្រសួងបានបង្កើតអនុគណៈកម្មការកំណែទម្រង់ការប្រឡង៖ ១. អនុគណៈកម្មការបច្ចេកទេស ២.អនុគណៈកម្មការពិនិត្យឡើងវិញប្រកាសអន្តរក្រសួងស្តីពីគោលការណ៍ចំណាយសម្រាប់ការប្រឡង ៣. អនុគណៈកម្មការនីតិកម្ម (ពិនិត្យបទប្បញ្ញត្តិ និងកម្រិតវិន័យប្រឡង) ៤. អនុគណៈកម្មការហិរញ្ញវត្ថុ ៥....

កំណែទម្រង់ការងារគ្រប់គ្រងបុគ្គលិក
ក្នុងអង្គប្រជុំពេញអង្គគណៈរដ្ឋមន្ត្រីលើកទី១ សម្រាប់នីតិកាលទី៥ នៃរដ្ឋសភា សម្តេចអគ្គ មហាសេនាបតីតេជោ ហ៊ុន សែន នាយករដ្ឋមន្រ្តីនៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា បាន ផ្តល់អនុសាសន៍ដ៏ខ្ពង់ខ្ពស់ឱ្យគ្រប់ក្រសួងស្ថាប័ន បន្តធ្វើកំណែទម្រង់ឱ្យកាន់តែស៊ីជម្រៅ...

ការពង្រឹងការគ្រប់គ្រងហិរញ្ញវត្ថុ និងទ្រព្យសម្បត្តិរដ្ឋ

របាយការណ៍បូកសរុបការងារអប់រំ យុវជន និងកីឡា ឆ្នាំសិក្សា ២០១២-២០១៣

សន្ទរកថា របស់លោកស្រី អាន ឡឺម៉េស្ដ្រ ប្រធានក្រុមការងារវិស័យអប់រំ ក្នុងពិធីបើកសន្និបាតអប់រំ យុវជន និងកីឡា ឆ្នាំ២០១៤
ក្រុមការងារវិស័យអប់រំ សូមសម្តែងនូវការអបអរសាទរជូនចំពោះឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី ថ្នាក់ដឹកនាំ ជាន់ខ្ពស់នៃក្រសួងអប់រំ យុវជន និងកីឡា និងលេខាធិការដ្ឋានរៀបចំសន្និបាតអប់រំ ដែលបានត្រៀម និងរៀបចំសន្និបាតនេះឱ្យលេចចេញជារូបរាងឡើង។ យើងក៏សូមថ្លែងអំណរគុណផងដែរចំពោះការ ចូលរួមយ៉ាងសកម្ម...

វឌ្ឍនភាពនៃការអនុវត្តសេចក្ដីថ្លែងការណ៍សន្ទុកឃុំមួយ អនុវិទ្យាល័យមួយ
គោលនយោបាយក្នុងផែនការយុទ្ធសាស្រ្តវិស័យអប់រំ ១- ធានាលទ្ធភាពទទួលបានសេវាអប់រំប្រកបដោយសមធម៌ ២- លើកកម្ពស់គុណភាពនិងប្រសិទ្ធភាពសេវាអប់រំ ៣- អភិវឌ្ឍស្ថាប័ននិងអភិវឌ្ឍសមត្ថភាពមន្ត្រីអប់រំសម្រាប់ធ្វើវិមជ្ឈការ...

សង្ខេបសមិទ្ធផលឆ្នាំសិក្សា ២០១២-២០១៣
គោលនយោបាយក្នុងផែនការយុទ្ធសាស្រ្តវិស័យអប់រំ ១- ធានាលទ្ធភាពទទួលបានសេវាអប់រំប្រកបដោយសមធម៌ ២- លើកកម្ពស់គុណភាពនិងប្រសិទ្ធភាពសេវាអប់រំ ៣- អភិវឌ្ឍស្ថាប័ននិងអភិវឌ្ឍសមត្ថភាពមន្ត្រីអប់រំសម្រាប់ធ្វើវិមជ្ឈការ...

សមិទ្ធផលអប់រំ យុវជន និងកីឡា ឆ្នាំសិក្សា ២០១២-២០១៣
ក្នុងអាណត្តិថ្មីរបស់រាជរដ្ឋាភិបាលគឺជារបត់ថ្មីមួយក្នុងការអភិវឌ្ឍវិស័យអប់រំកម្ពុជាជាមួយនឹងការចាប់ផ្ដើមអនុវត្តនូវយុទ្ធសាស្ត្រចតុកោណដំណាក់កាលទី ៣...