
គោលនយោបាយ ស្ដីពី សាលារៀនជំនាន់ថ្មី
គោលនយោបាយសាលារៀនជំនាន់ថ្មីនឹងផ្តល់សេចក្តីណែនាំលម្អិត សម្រាប់បុគ្គលិក អប់រំ សិស្សានុសិស្សឱ្យយល់ដឹងកាន់តែច្បាស់អំពីគោលវិធីរៀន និងបង្រៀនថ្មីៗ រាប់ទាំងវិធីរៀន ផ្អែកលើការស្គាល់បញ្ហា វិធីដោះស្រាយ និងវិធីរៀនបែបស្ថាបនា។ល។ ម្យ៉ាងវិញទៀតតាមរយៈ វិធីរៀនថ្មីៗទាំងនេះ...

គោលការណ៍ណែនាំអនុវត្តលក្ខខណ្ឌអប្បបរមាស្ដីពីទឹកស្អាត និងអនាម័យ តាមសាលារៀន
"គោលការណ៍ណែនាំអនុវត្តលក្ខខណ្ឌអប្បបរមា ស្តីពីទឹកស្អាត និងអនាម័យតាម សាលារៀន” នេះជាសមិទ្ធិផលថ្មីមួយទៀត ដែលរួមចំណែកយ៉ាងសំខាន់ក្នុងការលើកកម្ពស់គុណភាព និងប្រសិទ្ធភាពសេវាអប់រំ។ ឯកសារនេះ ណែនាំពីជំហាន និងសកម្មភាពសាមញ្ញៗ ទាក់ទងនឹងការលើកកម្ពស់កម្មវិធីទឹកស្អាត និងអនាម័យ ដែលត្រូវ...

ផែនការសកម្មភាព ស្ដីពី ធនធានមនុស្សក្នុងវិស័យអប់រំ
គោលនយោបាយធនធានមនុស្សក្នុងរដ្ឋបាលសាធារណៈរបស់រាជរដ្ឋាភិបាល(ក្រុមប្រឹក្សាកំណែទម្រង់រដ្ឋបាល) ត្រូវបានអនុម័តនៅឆ្នាំ២០១២ ក្នុងពេលដំណាលគ្នានឹងគោលនយោបាយស្តី ពីធនធានមនុស្សក្នុងវិស័យអប់រំដែលត្រូវបានអនុម័តដោយបានកំណត់គោលដៅ គោលបំណង...

គោលនយោបាយ ស្ដីពី កំណែទម្រង់វិមជ្ឈការនិងវិសហមជ្ឈការក្នុងវិស័យអប់រំ
គោលនយោបាយកំណែទម្រង់វិមជ្ឈការ និងវិសហមជ្ឈការក្នុងវិស័យអប់រំ មានគោល បំណងពង្រឹងការចូលរួម ការទទួលខុសត្រូវ ធានាតម្លាភាព និងប្រសិទ្ធភាពរបស់រដ្ឋបាលថ្នាក់ ក្រោមជាតិ និងគ្រឹះស្ថានសិក្សាសាធារណៈ ក្នុងការពង្រឹងយន្តការស្វ័យភាពគ្រឹះស្ថានសិក្សា សាធារណៈ និងរៀបចំធ្វើការផ្ទេរមុខងារ...

បញ្ញត្តិនៃការធានាគុណភាពអប់រំ កម្រិតមត្តេយ្យសិក្សា និងអប់រំចំណេះទូទៅនៅកម្ពុជា
បញ្ញត្តិនៃការធានាគុណភាពអប់រំកម្រិតមត្តេយ្យសិក្សា និងអប់រំចំណេះទូទៅនៅកម្ពុជា នឹងធានាឲ្យបាននូវការពិនិត្យតាមដាន និងវាយតម្លៃគុណភាពអប់រំ ដើម្បីលើកកម្ពស់ គុណភាព និងប្រសិទ្ធភាពនៃសេវាអប់រំ។...

ផែនការគោល សម្រាប់ការអប់រំបច្ចេកទេសនៅមធ្យមសិក្សាទុតិយភូមិ
ផែនការគោលសម្រាប់ការអប់រំបច្ចេកទេស នៅមធ្យមសិក្សាទុតិយភូមិមាន៖ យុទ្ធសាស្ត្រចំនួន ០៨ និងយុទ្ធសាស្ត្ររងចំនួន ២៤។ យុទ្ធសាស្រ្តទាំងនោះមានដូចជា៖ ការបង្កើតក្របខណ្ឌគតិយុត្តគាំទ្រប្រព័ន្ធ អប់រំចំណេះទូទៅ និងបច្ចេកទេស ការបង្កើតប្រព័ន្ធអប់រំចំណេះទូទៅ និងបច្ចេកទេស ការរៀបចំនិងការកែ...
គោលនយោបាយជាតិ ស្ដីពី ការអភិវឌ្ឍវិស័យអប់រំកាយ និងកីឡា
គោលនយោបាយជាតិស្តីពីការអភិវឌ្ឍវិស័យអប់រំកាយ និងកីឡា ជាទស្សនវិស័យថ្មី តម្រង់ទិសវិស័យអប់រំកាយ និងកីឡាជាតិ ឈានទៅរកការធ្វើទំនើបកម្ម ដើម្បីសុខភាព និងសុខុមាលភាពរបស់ប្រជាជនគ្រប់រូប រួមចំណែកកសាងនិងការពារជាតិមាតុភូមិ។...

របាយការណ៍ពិនិត្យតាមដានជាសកលលើការអប់រំសម្រាប់ទាំងអស់គ្នា ២០១៥ ៖ សមិទ្ធផល និងបញ្ហាប្រឈម
របាយការណ៍នេះ គឺជាឯកសារបោះពុម្ពផ្សាយឯករាជ្យមួយ រៀបចំដោយអង្គការយូណេស្កូ ក្នុងនាមតំណាងឱ្យសហគមន៍ អន្តរជាតិ។ របាយការណ៍នេះ គឺជាលទ្ធផលនៃការសហការគ្នារវាងសមាជិករបស់ក្រុមរៀបចំរបាយការណ៍ជាមួយនឹង មនុស្សជាច្រើននាក់ផ្សេងទៀត ក៏ដូចជាជាមួយនឹងទីភ្នាក់ងារ ស្ថាប័ន និងរដ្ឋាភិបាលជាច្រើន។ ...

សៀវភៅមគ្គុទេសក៍ សម្រាប់ការជ្រើសរើសគ្រឹះស្ថានសិក្សា និងមុខជំនាញបន្តការសិក្សានៅកម្រិតឧត្ដមសិក្សា
បច្ចុប្បន្នគ្រឹះស្ថានឧត្តមសិក្សាទូទាំងប្រទេសមានចំនួន១១០ ក្នុងនោះគ្រឹះស្ថានឧត្តមសិក្សារដ្ឋមានចំនួន ៤៣និងឯកជនចំនួន៦៧ដែលមានទីតាំងនៅតាមបណ្តារាជធានី-ខេត្តចំនួន១៩ ។ គ្រឹះស្ថានឧត្តមសិក្សាដែលស្ថិត ស្ថិតក្រោមការគ្រប់គ្រងរបស់ក្រសួងអប់រំ យុវជន...

គោលការណ៍ណែនាំស្ដីពីការត្រួតពិនិត្យគុណភាព នៃការសាងសង់អគារសិក្សា
ក្រសួងអប់រំ យុវជន និងកីឡាបានកសាងគោលការណ៍ណែនាំស្តីពីការត្រួតពិនិត្យគុណភាពសំណង់សាលារៀននេះ ក្នុងគោលបំណងជួយ និងចង្អុលបង្ហាញនាយកដ្ឋានសំណង់ មន្ទីរអប់រំយុវជន និងកីឡាខេត្ត រាជធានី សាលារៀន វិស្វករ នាយកសាលា គណៈកម្មាការទ្រទ្រង់សាលា អ្នកម៉ៅការ ក្នុងការគូសប្លង់ ធ្វើផែនការ...

ក្របខ័ណ្ឌគុណវុឌ្ឍិជាតិកម្ពុជា
ប្រព័ន្ធធានាគុណភាពអប់រំនៅក្នុងព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជារៀបចំឡើង ដើម្បីធ្វើឲ្យការអប់រំនិងការ បណ្តុះបណ្តាលមានគុណភាពខ្ពស់ស្របតាមស្តង់ដាអន្តរជាតិនិងមានការទទួលស្គាល់យ៉ាងទូលំទូលាយនៅ ក្នុងសហគមន៍សិក្សានិងវិជ្ជាជីវៈអន្តរជាតិ។...

គោលនយោបាយស្ដីពីគ្រូបង្រៀន ផែនការសកម្មភាព
ក្នុងឆ្នាំសិក្សា២០១៣-១៤ក្រសួងអប់រំ យុវជន និងកីឡាមានបុគ្គលិកបង្រៀនសរុបស្មើនឹង៨៣%ធៀបនឹងបុគ្គលិកទាំងអស់។បច្ចុប្បន្នក្នុងចំណោមបុគ្គលិកបង្រៀនសរុប៨៨.៨១៨នាក់គ្រ បង្រៀននៅសាលាបឋមសិក្សាមាន៥២%នៅមធ្យមសិក្សាបឋមភូមិមាន៣១%នៅមធ្យមសិក្សាទុតិយភូមិមាន១២%...