
គោលនយោបាយជាតិ ស្ដីពី វិទ្យាសាស្ត្រ បច្ចេកវិទ្យា និងនវានុវត្តន៍ ឆ្នាំ២០២០-២០៣០
ប្រទេសកម្ពុជាមានសក្តានុភាពផ្នែកវិទ្យាសាស្រ្ត បច្ចេកវិទ្យា និងនវានុវត្តន៍ ជាកម្លាំងជំរុញល្បឿននៃ ការអភិវឌ្ឍសង្គម សេដ្ឋកិច្ចប្រកបដោយបរិយាបន្ននិងចីរភាព ធ្វើឱ្យសម្រេចបានចក្ខុវិស័យកម្ពុជាឆ្នាំ២០៥០។...

ផែនការយុទ្ធសាស្ត្រវិស័យអប់រំ ឆ្នាំ ២០១៩ – ២០២៣
ផែនការយុទ្ធសាស្ត្រវិស័យអប់រំ ២០១៩-២០២៣ ត្រូវបានរៀបចំឡើងក្នុងគោលដៅបន្តអនុវត្តកំណែទម្រង់វិស័យអប់រំ យុវជន និងកីឡា និងបង្កើតមូលដ្ឋានរឹងមាំសម្រាប់ឆ្ពោះទៅឆ្នាំ២០៣០ ព្រមទាំងឆ្លើយតបនឹងចក្ខុវិស័យអភិវឌ្ឍសេដ្ឋកិច្ច សង្គមកិច្ចកម្ពុជា...

ផែនការយុទ្ធសាស្ត្រអភិវឌ្ឍន៍ជាតិ ២០១៩-២០២៣
ដើម្បីកំណើន បង្កើតការងារ ធានាសមធម៌ និងប្រសិទ្ធភាព ឆ្ពោះទៅប្រទេសមានចំណូលមធ្យមកម្រិតខ្ពស់ ឆ្នាំ២០១៣...

គោលនយោបាយជាតិ ស្ដីពី ការសិក្សាពេញមួយជីវិត
បញ្ញត្តិនៃ «ការសិក្សាពេញមួយជីវិត» ឆ្នាំ១៩៧២ ជាបញ្ញត្តិគោលមួយដែលបានដាក់ បញ្ចូលទៅក្នុងគោលនយោបាយអប់រំរបស់ប្រទេសជឿនលឿននិងប្រទេសកំពុងអភិវឌ្ឍ។ តាមរយៈបញ្ញត្តិនៃការសិក្សាពេញមួយជីវិតនេះ បានលេចឡើងនូវបញ្ហាប្រឈមមួយចំនួនដូចជា សិទ្ធិទទួលបានការអប់រំ ការចុះឈ្មោះចូលរៀន និងគុណភាពអប់រំ...

ឯកសារគោលនយោបាយ និងយុទ្ធសាស្ត្រ ស្ដីពី បច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន និងសារគមនាគមន៍ ក្នុងវិស័យអប់រំ
ផែនការនេះមានចក្ខុវិស័យឱ្យក្រសួងអប់រំ យុវជន និងកីឡា ប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាព័ត៌មាន និងសារគមនាគមន៍ ក្នុងលក្ខណៈជាប្រព័ន្ធ ដើម្បីបង្កើនប្រសិទ្ធភាពផ្តល់ព័ត៌មានឱ្យបានគ្រប់គ្រាន់សម្រាប់ថ្នាក់ដឹកនាំ ធ្វើការសម្រេចចិត្ត ដោយផ្អែកលើភស្តុតាងជាក់ស្តែង និងលើកកម្ពស់ការបង្រៀននិងរៀន...

គោលនយោបាយជាតិស្ដីពី ភាសាខ្មែរ
គោលនយោបាយជាតិស្តីពីភាសាខ្មែរមានចក្ខុវិស័យលើកកម្ពស់កិត្យានុភាពភាសាខ្មែរប្រកប ដោយនិរន្តរភាពដើម្បីរក្សាអត្តសញ្ញាណជាតិខ្មែរ។...

សង្ខេបរបាយការណ៍ពិនិត្យតាមដានការអប់រំជាសកល ២០១៧-២០១៨
របាយការណ៍ពិនិត្យតាមដានការអប់រំជាសកលឆ្នាំ ២០១៧-២០១៨ នេះ ធ្វើការវាយតម្លៃលើតួនាទី នៃគណនេយ្យភាព ក្នុងប្រព័ន្ធអប់រំសកល សំដៅឈានទៅសម្រេចចក្ខុវិស័យដាក់ចេញក្នុងគោលដៅអភិវឌ្ឍន៍ ប្រកបដោយចីរភាព (SDG) ទី ៤ របស់អង្គការសហប្រជាជាតិ៖ ការធានានូវការអប់រំបរិយាប័ន្នប្រកបដោយ គុណភាព និងសមធម៌...

វិស័យអប់រំឆ្នាំ ២០៣០ សេចក្ដីប្រកាសទីក្រុង Incheon និងក្របខ័ណ្ឌសម្រាប់សកម្មភាព ឆ្ពោះទៅរកការអប់រំមានគុណភាព បរិយាប័ន្ន សមធម៌ និងការសិក្សាពេញមួយជីវិតសម្រាប់ទាំងអស់គ្នា
អង្គការអប់រំ វិទ្យាសាស្ត្រ និងវប្បធម៌នៃសហប្រជាជាតិ(យូណេស្កូ) សហការជាមួយនឹងមូលនិធិអង្គការសហប្រជាជាតិដើម្បីកុមារ(យូនីសេហ្វ) ធនាគារពិភពលោក មូលនិធិសហប្រជាជាតិសម្រាប់ប្រជាជន(យូអេនអេហ្វ | ភីអេ) កម្មវិធីអភិវឌ្ឍអង្គការសហប្រជាជាតិ(យូអេនឌីភី) អង្គភាពនៃអង្គ...

ស្តង់ដារគ្រឹះស្ថានបណ្ដុះបណ្ដាលគ្រូបង្រៀន
គ្រឹះស្ថានបណ្តុះបណ្តាលគ្រូបង្រៀន ជាមជ្ឈមណ្ឌលកសាងធនធានគ្របង្រៀនដែលជាអ្នកបន្ត កសាងធនធានមនុស្សសម្រាប់ធ្វើការអភិវឌ្ឍប្រទេសជាតិ។ អាស្រ័យដោយការយកចិត្តទុកដាក់របស់រាជរដ្ឋា ភិបាលសព្វថ្ងៃនេះយើងមានគ្រឹះស្ថានបណ្តុះបណ្តាលគ្រូបង្រៀនចំនួន២៦ ក្នុងនោះសាលាគរុកោសល្យ និង...

ផែនការគោលនៃប្រព័ន្ធព័ត៌មានគ្រប់គ្រងអប់រំ ២០១៤-១០១៨
ប្រទេសកម្ពុជាបានចាត់ទុកថា ការវិនិយោគលើមូលធនមនុស្សនៅក្នុងវិស័យអប់រំ ជាឧបករណ៍ដ៏មានសារៈសំខាន់សម្រាប់ការអភិវឌ្ឍន៍ប្រកបដោយនិរន្តរភាព។ ការអប់រំដើរតួនាទីយ៉ាងសំខាន់ដើម្បីសម្រេចបាននូវការអភិវឌ្ឍធនធានមនុស្សប្រកបដោយសីលធម៌ ចំណេះដឹង បញ្ញា...

ផែនការយុទ្ធសាស្ត្រវិស័យអប់រំ ឆ្នាំ២០១៤-២០១៨
រាជរដ្ឋាភិបាល កម្ពុជាមានមហិច្ឆតាក្នុងការផ្លាស់ប្ដូរពីប្រទេស ដែលមានចំណូលមធ្យមកម្រិតទាប ទៅជាប្រទេសដែលមានចំណូលមធ្យមកម្រិតខ្ពស់ក្នុងឆ្នាំ ២០៣០ហើយបន្តក្លាយជាប្រទេសអភិវឌ្ឍនៅឆ្នាំ ២០៥០។...

របាយការណ៍ពិនិត្យតាមដានជាសកលលើការអប់រំសម្រាប់ទាំងអស់គ្នា
របាយការណ៍នេះ គឺជាការបោះពុម្ពផ្សាយឯករាជ្យ រៀបចំឡើងដោយយូណេស្កូ តាងនាមតំណាងឱ្យសហគមន៍ អន្តរជាតិទាំងមូល។ របាយការណ៍នេះ គឺ ជាសមិទ្ធផលនៃការសហការរួមគ្នានៃសមាជិករបស់ក្រុមការងារតាក់តែង របាយការណ៍ ក៏ដូចជាបុគ្គលផ្សេងទៀត ទីភ្នាក់ងារ ស្ថាប័ន និងរដ្ឋាភិបាលនានាផងដែរ។ ឈ្មោះ...